Parbeszed

2007.10.21. 09:47

- Szia

- Mar megint te?

- Hogy vagy?

- Ahogy eddig... Szarul... Igaz, voltam mar szarabbul is, de ez semmit sem vigasztal.

- Jaj! Ne nyavogj mar!

- Miert ne? Neha nekem is szabad nem?

- De mi ertelme van?

- Semmi...

- Akkor meg minek?

- Nem jut eszembe mas.

- Inkabb orulnel!

- Minek is?

- Mondjuk, hogy felvettek a suliba.

- Jah! Ok. Orulok.

- Ismet tanulhatsz, epitheted a jovodet.

- Milyen jovot?

- Amilyet csak akarsz!

- Arrol mar lekestem.

- Nem! Mindig van holnap!

- Persze...Tudom...

- Akkor orulj ennek!

- Jo...Majd holnap orulok!

A bejegyzés trackback címe:

https://agicalondon.blog.hu/api/trackback/id/tr22858577

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_26087 2007.10.23. 14:55:34

Az optimista és a belefásult pesszimista? Szerintem e z nem hiszti, mindannyiunkban beszélnek ezek a hangok, és mindegyikünknél a személyiségünk (illetve a múlt tapasztalatai amik részben alakítják) dönt, és az a megmaradt lelkesedésünk és hitünk ami engedi, hogy bízni tudjunk és örülni a dolgoknak. Én azt hiszem, hogy minden ellenére meg kell próbálni örülni, mert a sok rossz után nem kell azt gondolnunk, hogy mért pont most lenne jó, hanem inkább bebeszélni magunknak, hogy na mostmár igazán megérdemlem, hogy jó legyen:) Csak ne hagyjuk, hogy elmenjen mellettünk. Szólt a tapasztalatlan optimista:)

Ismeretlen_58075 2007.10.25. 00:52:41

Az az erdekes, hogy altalaban az optimista enem a dominans. Es a pesszimista probalja csititani. "Nem kell annyira ropkodni." "Felesleges annyit mosolyogni." Az optimista enem, pedig elzavarja a csunya, komor pesszimistat. Aztan jon a melypont...

Adam_Smith 2007.10.26. 22:26:41

Biztos, hogy Te optimista vagy?? Hiszen mindig ott bujkál a pesszimizmus... Szerintem felesleges ezen rágódni, egyszer - amikor úgy érzed, hogy az életed sínen van - optimista vagy, amikor meg kicsit úgy érzed, hogy minden szar, akkor meg pesszimista... Ami még ebből kiérződik, lehet, hogy csak nekem, és össze is függ a "Sors?" című bejegyzésben leírtakkal, hogy mindenkinek segítesz, kvázi lelki szemetesládaként (ez az éned nekem újdonság), mindig mindenkit meghallgatsz, ez benned van, nem tehetsz ellene semmit. Téged viszont senki sem hallgat meg, ettől (is) szarul érzed magad... Nekem ez jön le...

Ismeretlen_58075 2007.10.27. 09:45:55

Ujdonsag? O_o Meglep... Igazabol nem erdekel, hogy most hogy is hivjak azt, ami vagyok. Optimista, vagy pesszimista... Szinte egyre megy... Csak 1-1 megnevezes. Jol latod, a ket bejegyzes szorosan osszefugg. Egy hetvege termeke.
süti beállítások módosítása