Londoni Barátok

2008.01.04. 00:19

    "Igen, most már tudom. Ami itt terül el, az a szülőföld, de nem mindig az otthon. Megyünk?"

    Ilyenkor visszautazás elött mindig enyhén letargikus a hangulatom. Sosem értem, hogy miért. Nem vagyok az a típus, aki igazán félne a változástól. Igaz, nem mindig szeretem, de a félelem szó itt erős kifejezés lenne.

    De mindig rájövök, hogy az én otthonom nem itt van. Itt már csak az emlékeim élnek. Szépek, jók, rosszak, fájdalmasak, de csak a múlt. Itt van a családom, ami nagyon fontos számomra. És van itt pár barát is, akiket nagyon szeretek. De ez nem az életem. Nem az otthonom. Ha az lenne, akkor a gyerekkoromat élném.

    Ez a magyarországi, és londoni élet nem is helyrajzi kérdés. Egyáltalán nem az. Sokkal inkább az időhöz van köze. Volt a gyermekkor, és van a felnőttkor. Az, hogy mindez nálam két egymástől kétezer kilométerre levő városban élem, csupán a sors fintora. Voltak a gyermekkori barátok, akik közül pár a mai napig elkísér, és vannak barátok a jelenben is. És bárhol is éljek én, vagy élnek ők, attól ők nekem még londoni barátim.

Szerző: ShiningG

6 komment

Címkék: elmélkedek

A bejegyzés trackback címe:

https://agicalondon.blog.hu/api/trackback/id/tr73858594

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Katica · http://katickax.blogspot.com 2008.01.06. 11:33:09

Biztosan én is elgondolkodnék ezen az egészen, ha ilyen sorsom lenne, mint neked... Az itthoni barátaid már belekezdtek egy olyan életbe, aminek Te nem feltétlenül vagy a részese - ezt talán Te is észrevetted. Persze, bármikor el tudnák fogadni hogy visszajöttél, de elsősorban arra számítanak már, hogy Ágica = LondonGirl. Nos. A kinti barátaidat abszolút nem ismerem, de szerintem ők befogadtak Téged, és mint nyilvánvaló, Veled képzelik el az életüket, vagyis jópár évüket. Számíthatsz rájuk! Nem kell kétségbeesni ilyenek miatt. Más, tényleg tuti más, de mégis... jó. Nem? Azt beszéltük tegnap, hogy régebben szeretted a változásokat, ma viszont már nem feltétlenül... Ez is tök furi :) Én élvezném a kihívásokat. Tudom, ez komolyabb dolog, de akkor is valamilyen szinten élvezném, hogy új környezet, új terület, újabb "hódítani való terület" :P A hovatartozásodról még nem írtam. Mindenki ott él, ahol boldog. Lehetsz akárhol akár hetente is, ha a szíved Angliához húz, akkor ott a helyed. Magyarország... hmm... érdekes egy ország :D Itt nőttél fel, de lehet, hogy egyes embereknek ez az ország nem elég ;) Nagyon sok sikert kívánok a londoni életedhez! Menni fog, én ezt tudom *büszkefej*

Ismeretlen_58075 2008.01.06. 15:51:27

Azt hiszem, picit félreérettél vlamit. pont azt mondtam, hogy a hely, csak mellékes kérdés. De ezt majd élőben kifejtem, így hoszzú lenne... És köszi, meg imádás!

Katica · http://katickax.blogspot.com 2008.01.06. 17:15:25

Jólvan, lehet hogy félreértettem, mert siettem az írással és csak tegnap este tudtam lopva elolvasni BIZONYOS OKOK MIATT :D De fogd fel úgy, hogy ha azt írtad volna, akkor is azt válaszoltam volna XD Mindegy.. -.-

Sziszo · www.sziszo.blog.hu 2008.02.01. 10:46:40

Én mint magyarosrszági barát üzenem, hogy nagyon szeretem az Ágicámat!!!És tök mindegy valóban hogy hol él, akkor is BARÁT!Mert akárhányszor hazajön úgy tudok vele beszélgetni mintha csak egy hete nem találkoztunk volna!És ez így van jól! Szeretééééééés!!!
süti beállítások módosítása