Tortent par hete, hogy megkaptam A levelemet A hotelbol. Csinos kis "Welcome Pack". Szerzodessel, udvozlessel, bankreklamokkal, es egy kis papirkaval egyutt. A lenyeg itt a kis papirka. Szoval ez a latszolag lenyegtelennek tuno kis papirfecni egy "voucher" az "induction"-re. Januar 15. 9am. Remek...

   Reggel (merthogy januar 15-e van) hajnali fel 6-kor felkeltem (legalabbis ugy tettem), es bebattyogtam A hotelba. Termeszetesen a szel pont ma gondolta ugy, hogy igazan razendit, ergo hiaba fogtam ossze a hajam, meg igy is egy nagyobbfajta szeneboglya illuziojat keltettem. Mindesgy is... Leendo fonokeim kutatasa kozben az egyik "Reception Manager"-hez iranyitottak. Fernando - egy igen jol szitualt portugal fiatalember (nyami) - mosolyogva bar, de igen tanacstalanul hivott fel vagy 15 embert, hogy hova is kell mennem. Kozben bejott az o fonoke (egy korabbi blogban mar emlitett "masodik fomufti"), a "Front Office Manager". Szinten mosolyogva, de ugyanugy tanacstalanul o is telefonalgatasba kezdett.

   Vegeredmeny... Elirtak a papirt... A datum 14, es nem 15 lett volna... ooopppsss..."Induction" nelkul nem melozhatok. A kovetkezo pedig jovo het hetfon lesz. Hurra...

A bejegyzés trackback címe:

https://agicalondon.blog.hu/api/trackback/id/tr22858596

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása