Naplo style 1.

2009.04.16. 01:40

3.40 Lefekves. Egnek a szemeim. Lehet, hogy nem kene ennyit a laptop elott logni. Meg filmet nezni. Meg x-boxon jatszani. Meg egyaltalan olyan tevekenyseget huzamos ideig folytatni, ami a szemek egesehez vezet. Holnap melo. Vagyis ma. Lehet, hogy legalabb kettokor le kellett volna fekudni. De hat ha egyszer nem vagyok almos. Meg faradt sem. Meg egyaltalan. Nem akarom a szabadnapomat alvasra pazarolni. Ok, a reggel sokaig alvas az mas. En kerlek ejjel elek. Nappal (legalabbis delutan 2-ig) hasznalhatatlan vagyok. Kulonben is delutan megvolt a pihi. (Konkretan elaludtam olvasas kozben. Pedig jo konyv.) Lehet, hogy ezert nem tetszik a gondolat, hogy most aludni kene? Csak kibirom majd valahogy a holnapot.
 
4.40 Na most aztan mar tenyleg baromira idegesit a teny, hogy egy teljes oraja probalok elaludni, es nagyon nem megy a dolog. Konyha…Tej…gyors cigi…Vissza az agyba.
 
5.20 Azt hiszem, hogy aludtam. De akkor most mi a fenenek kellet felebrednem?
 
7.10 Mar megint!
 
8.15 Na ezt most mar tenyleg nem hiszem el! Miert kell nekem folyamatosan felebrednem? Ok. Mar ertem. Csengettek. Postas.Nana! Csomag. Meg csak nem is nekem. Bezzeg, amikor en varok valami csomagra, akkot tuti, hogy csak delutan 2 korul jon a draga postas bacsi.
 
9.45 EBRESZTO…snooze…of course… Azzal a tennyel, hogy az ember atlagos alvasszukseglete “csak meg 5 perc” mindenki tisztaban van. Nalam ez csak meg 15 perc.
 
10.00 EBRESZTO Tudnam minek. Nem aludtam tobbet kb 2 oranal. A korulmenyekhez kepest eleg jol vagyok. Nincs fejfajas, es mozogni is tudok.
 
Nyaralasbol visszatert kedvenc lakotarsam. Szobabol ki (haj szanaset…remiszto lehetek pink pizsiben) oleles Nicolenak es irany a konyha. Kavefozes…fogmosas…kave+cigi majd net. E-mailek ellenorzese. Legalabb magamhoz terek. (haha ezt jelen esetben en sem hiszem el) Ujabb kave+cigi. Valami eletben kell hogy tartson nem?  Reggeli? Neeeem. Megprobalhatnam, de csunya vege lenne.
 
11.45 A francba! 20 perc mulva indulnom kene, en meg itt ulok kontosben a gep elott. Most johet a kapkodas, meg a “nincs egy rongyom sem, amit felvegyek” hiszti, nemi “nem akarok meloba menni” nyavajgassal. Mokas lehetek ilyenkor. Talan idegesito is.
 

12.00 Meg egy gyors cigi es nyomas. Kedvenc lakotarsak szobajabol a viszontlatas erdekes hangjai szurodnek. Hogy en ezt hogy utalom hallgatni. Na varjatok csak! Ket het es jon a revans. Aztan majd hallgathattok ti is. Meglatjuk, ki fogja magat kellemetlenebbul erezni.
 
12.25 Metro. Nincs tomeg. Furcsa. Vegre olvashatok. Ket teljes napig otthon voltam, es egy sort sem olvastam. Sebaj! Tovabb tart a konyv.
 
12.55 Metrobol ki. Je, hat itt meg mi tortent? Tavasz van. Egyik pillanatrol a masikra elojott a dolog. Mintha felrobbantottak volna valamit, ami nagy, es zold, es rozsaszin. Es meg jo illat is van. Hogy en ezt hogy nem vettem eszre otthon? Lehet, hogy akkor nem telikabatban jovok. Kabat kezbe, seta a buszmegalloba. Busz az orrom elott el. Biztos azert vagyok peches, mert lefekves elott elnyomtam egy pokot. Nem akartam. Tenyleg nem. De muszaj volt. A hosszu, gusztustalan labaival ott maszott a fejem folott a falon. Most meg tessek. Lekestem miatta a buszt. Mondtam en, hogy minden mindennel osszefugg. =] Pokgyilkos lettem. Megbellyegzett egy eleten (reggelen)at. Szerencsetlen allapot.
 
13.20 Hyde Park. Wow. Itt tenyleg tavasz van. Itt is felrobban az a nagy, es zold, es rozsaszin. Nem veszek kavet! Nem veszek kavet! Nem veszek kavet! Ma mar megittam ket bogre kavet. Ki kene birni legalabb amig beerek az irodaba. Szepek ezek a fak…Bahhh TURISTAK…Neha olyan edesek. Tenyleg neha mosolygok rajtuk, mert olyan aranyosak tudnak lenni. De most nagyon idegesitoek. Miert kell az ut kozepen megallni? Miert kell mindenkinek a tudtara adni, hogy turista vagy? “Heee! Nezz ide! Idiota vagyok, de megtehetem, mert turista vagyok!”
Nem veszek kavet! Nem veszek kavet! Pret…A kavet fozo srac kiszurt a kirakaton at. Paff… Mosolyog. “strong latte?” olvasom le a szajarol. Hat most mit lehet erre mondani? Bemegyek, es mar a kezemben is az ujabb bogre kave. (free of charge) Azert az mar sulyos fuggoseget jelenthet, hogy a sarki kavezoba meg be sem lepsz, es mar fozik is a szokasos meregeros feketet. Jelen esetben feheret. Mit tehetek. Kavezni kell. Pedig tenyleg nem akartam meg vagy fel oraig.
 
Gyors cigi, es futas atoltozni. 4 emelet mellyen. Nana, ennek meszebb mar nem is nagyon tehettek volna az oltozot a recepciotol. Talan, ha a -8 on lenne… Dangggg… Uj zar az ajton. A kodot persze nem tudom. Ket valasztasi lehetosegem van. A. Felmegyek a securityhez, es megkerdezem a kodot. B. Varok, amig erre jon valaki, aki tudja a kodot. Nana, hogy sehol senki. Futas fel. Majd le. Mit nekem gym? Eleg egy reggeli lepcsufutkosas. Pokgyilkos! Pokgyilkos! Pokgyilkos! Harisnya (utallak), magassarku, kiskosztum, name badge (van ennek magyar neve?) haj, nemi smink, nyomas. Meg egy cigi, es irany a mokuskerek.

Dohanyzora kijelolt terulet. A kedvenc reszem a hotelban. Igaz, olyan az egesz, mint egy loparkolo, de ez az egyetlen hely, ahol cigizni lehet. Esoben gaz. Valaki bejott mogottem. Nem latom, ki az. Baromi jo dolog ez a mobil. Ha csak jatszol is vele, ugy tunsz, mintha baromi elfoglalt lennel, es baromi fontos dolgot csinalnal. Es addig sem zargat senki. Jelenleg egyetlen egy ember zargathatna. De akkora szerencsem nincs, hogy a kis francia legyen az az etterembol, aki mogottem all. Telefont leenged, megfordul, elpirul. Ez tenyleg a kis  francia. Mosoly, telefon elrak. Megtobb pir az arcon. Eszrevette? Biztos. Nagyon mosolyog. Bar nem tudom, melyikunk van nagyobb zavarban (tisztara, mint egy tinifilmben) Beszelgetni kene. Ha most nem torik meg a jeg, kesobb nehezebb lesz. Csak el kell kezdeni, utana menni fog az egesz. Ha most nem lepek, nem lesz ebbol 2 heten belul revans.(Pedig mar nagyon ramferne a dolog.) De meg 2 honapon belul sem. Mely levego…”semi kedvem sincs melozni. 2 napig szabad voltam, es persze most kezdodik a jo ido.” Tudom, tudom, unalmas tema. Idojaras. De kiindulasnak jo. Es en legalabb ennyit kinyogtem. Tessek ertekelni! Haha Erdekes ez a tarsalgas. O a London Marathon idopontjat kerdezi. Mert akkor biztos sok vendeg lesz. Megzabalom a francia akcentusat. Es igen. O is zavarban van. par perc csevej, majd menni kell a daraloba.
Nah! Elso lepes megteve. (Te jossz!) Ez volt az elso alkalom, hogy “felugyelet nelkul” (ertsd: csak kettesben) tarsalogtunk. Es meg mindig nem tudom a nevet. Neki konnyu. Ott villog a nevem a kis tablamon. (Ami persze ferde.)


Miert van az, hogy konyebbnek erzem magam? Miert van az, hogy mosolygok? Na varjatok csak! 2 het, es lesz itt olyan revans, hogy csak lestek!
 
14.10 Iroda. Asztal. E-mailek. Wow. Ma sem fogok unatkozni. Fejfajas. Nana! Igy jar az, aki pokokat gyilkol lefekves elott, nem alszik, nem eszik, es megiszik 2 liter kavet. Sebaj! A mosoly megmaradt!

A bejegyzés trackback címe:

https://agicalondon.blog.hu/api/trackback/id/tr311067846

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sziszo 2009.04.17. 18:26:08

Mosolyt tőlem is kapsz: :)

ShiningG · http://agicalondon.blog.hu/ 2009.04.18. 01:30:46

@Sziszo: :) Koszi! Neked is van eeeedes francia akcentusod?
süti beállítások módosítása