Új év...

2007.01.02. 00:45

Január elseje, hétfő van. Egy új hét, egy új hónap, és egy új év kezdete. Ilyenkor kell nagy fogadalmakat tenni, amiket később úgysem fogunk betartani. Hát, én jó szokásomhoz híven nem fogadok meg semmit. Minek? Talán csak annyit, hogy megpróbálom boldogabbá tenni az életem. Kemény meló lesz. Gyakorlatilag már megint a nulláról kell kezdenem. Az előző év mérlege: egy apró darabokra összetört szív; ebből kifolyólag romokban heverő ego; hosszabb haj; pár elvesztett "barát"; pár új ismerős, akik talán barátok lesznek; egy felnőtebb, de magát még mindig nem találó Ágica.

A bejegyzés trackback címe:

https://agicalondon.blog.hu/api/trackback/id/tr11858548

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kékszemű · t-ildee.freeblog.hu 2007.01.02. 13:10:54

Üdv a klubban. :P :)

Ismeretlen_58758 2007.01.02. 23:39:21

Ha gonoszkodok veled, jobb lesz? :) Na a viccet félretéve, ez az év úgyis kemény lesz. És most nem politikai dolgokra gondolok, csak hiszem, érzem, hogy ez az év nehéz lesz. Emberileg. De veled vagyok :)

Ismeretlen_58075 2007.01.03. 01:05:09

Köszönöm! Az üdvözlést is, meg a velemlevést is! Persze, hogy kemény lesz. Politikailag engem ugye nem nagyon érint, és ez nem is jó hely az ilyen kérdésekre. Szóval kemény lesz, de a végén ismét csak nevetni fogunk. És szórakozni legalább olyan jól, mint idén tettük.

Ismeretlen_38473 2007.01.03. 04:43:33

Ágica, minden év keményebb az előzőnél... de ha ez így van, akkor ezer éve egy végtelen Mardi Gras volt az emberek élete? :) Belezavarodtam látod. De kínos. Amúgy meg mindig nevetünk a végén, ez nem szintmérő... az már inkább, hogy mennyire tesszük őszintén. Felszabadultan. Igazi élvezetből. Martek, bízom benne hogy megbocsátod, hogyha ismeretlenül megszólítalak: szerintem a gonoszkodás teljesen rendben van, mi több esszenciális, ha a kapcsolat jellege megfelelő; és töredék infoim alapján a Tiétek az... Úgyhogy egy világért se fogd vissza Magad :)

Ismeretlen_58758 2007.01.03. 09:56:15

Tom, akár a naplómhoz is hozzászólhatsz :) Szerintem amúgy azért keményebb minden év, mert szépen lassan minden rózsaszín szemüvegünket magunk mögött hagyjuk. Én most ezért vettem pirosat. Az nehezebben fakul :)

Ismeretlen_58075 2007.01.03. 10:22:13

Tom! Igazad van. Az őszinte nevetés inkább mérvadó. Én most nevettem, és remélem, jövöre ismét tehetem ezt. Nálam általában ez egyik év szar, a másik jó. Tehát nem egyre jobb, vagy egyre rosszabb, mint ahogy azt sokan elmondják magukról. Most elileg páratlan év jö, ami nemcsak a bornak szokott kedvezni, hanem nekem is. Majd meglátjuk! Annamary! Ebben a rózsaszín szemüveges dologban van valami. Bár én mostanság szeretem inkább felvenni őket, nem eldobálni.

Ismeretlen_58758 2007.01.03. 10:49:30

Én is azért változtattam. Nagylány vagyok én már holmi gyerekes pinki megoldásokhoz. Akkor már inkább a piros. Az legalább jól is áll :)
süti beállítások módosítása