Emlekszem...

2007.01.21. 12:20

Emlekszem... elindultam... kesve... mar vartak ram.

Emlekszem... Bejus, meselt Marokkorol.

Emlekszem... meglattam a "kis ausztralt", mosolygott, orult nekem. Az elso amit mondott, hogy szakitott a baratnojevel, es hogy milyen jo illatom van.

Emlekszem... jott Eric. Megnott a haja, jo fej volt.

Emlekszem... nem is olyan rossz ez a feledes feher.

Emlekszem... "kis ausztral" beszelgetett velem. Arra nem, mirol.

Emlekszem... jott Pisti, meg Regen, meg a csajok.

Emlekszem... az elso tequillara.

Emlekszem... atmentem Georba, meglestem Orsit. Meg mindig kedves, meg aranyos.

Emlekszem... a masodik tequillara.

Emlekszem... elkoszontem "kis ausztraltol". Azt mondta, var vasarnap.

Emlekszem... Reflex... 80-as evek discozaneje... Tanc...

Emlekszem... egy arcra... Egy orrat fenthordo csaj mogul nez ki. Mosolyog. Vastag szaja van, es szogletes alla.

Emlekszem... megszolit. A csajszi arca vorosodik. Kinevetem.

Emlekszem... zart a hely.

Emlekszem... a foldon ultunk a sraccal.

Emlekszem... kinyitom a szemem, zug a fejem.

Emlekszem... bekapcsolom a szamitogepet... msn... blog...

A bejegyzés trackback címe:

https://agicalondon.blog.hu/api/trackback/id/tr34858555

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_58758 2007.01.21. 13:00:54

elliptikus és plasztikus :)
süti beállítások módosítása