Almodtam

2007.02.04. 23:08

   Ot eve almodtam. Foiskolaskent arrol almodtam, hogy boldog leszek, es sikeres. Azt hittem, mikor annyi idos leszek, mint amennyi most vagyok, mar legalabb egy diplomam lesz, es keszulok a kovetkezore. Arrol almodtam, hogy sikeres mernokkent fogok dolgozni, es talan mar a csaladalpaitast tervezem majd. Az alom szertefoszlott.

   Egy eve megint almodtam. Boldog voltam. Szabad, es nagyon szerelmes. Azt hittem, akit szeretek, viszontszeret. Talan szeretett is. Arrol almodtam, talan o lesz az az ember, aki megszelidit, akivel csaladom lehet, akivel "vegleg" boldog lehetek. Hat, ez az alom is veget ert.

   Most is almodok. Nem kene. Tudom, hogy ha ezek az almok sem valnak valora, nagyon elkeseredett leszek. Elkeseredettebb, mint valaha. De ha egyszer mar csak az almaim maradtak nekem!? Veszelyes dolgok. Fajdalmasak, es nagyon veszelyesek. Almodni, almodozni jo, de ha folyamatosan szertefoszlanak, belerokkanok.

   Hat, az almokat elzavarom, szetkergetem oket! Menjenek oda, ahova akarnak. Oda, ahol figyelnek rajuk, ahol almodjak oket. Ahol nem okozhatnak ennyi fajdalmat, amennyit nekem okoztak. Nekem nem kellenek tobbe!

A bejegyzés trackback címe:

https://agicalondon.blog.hu/api/trackback/id/tr60858560

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

martek 2007.02.05. 13:39:15

Vigyázz, mert ha elkergeted az álmokat, talán akkor se jönnek vissza, ha akarod... Szerintem a fájdalom is hozzátartozik a (szép)reményekhez...sajnos...de így van. és hidd el, attól nem leszel boldogabb, hogy elkergetedet az ábrándjaidat..csak üresebb

csiga 2007.02.05. 19:34:55

ha álmodsz olyat is, hogy egyik napos délután kifekszel a gondjaid nélkül egy parkba; vagy hogy egy nehéz nap után végre este beülsz valahová a barátaiddal; esetleg végre rászánod magad, és elmész egy dárgább étterembe és megkóstolod a kedvenc ételedet; stb.... akkor ezek valóra válnak.... mert kellenek olyan álmok is, amiket bármikor életre klthetsz, és olyanok is amik talán sohase válnak valóra (lsd: sose fogom elvégezni a zeneművészetit, mert nekem való; pedig nagy álmom).... csak meg kell találni ezek között is az egyensúlyt.... ne mindig olyat álmodj, amiről nem tudni hogy valóra válik e....
süti beállítások módosítása