Summer Wine

2007.02.26. 10:01

 

Strawberries cherries and an angel´s kiss in spring

My summer wine is really made from all these things

 

I walked in town on silver spurs that jingled to

A song that I had only sang to just a few

She saw my silver spurs and said lets pass some time

And I will give to you summer wine

Ohh-oh-oh summer wine

 

 

Strawberries cherries and an angel´s kiss in spring

My summer wine is really made from all these things

Take off your silver spurs and help me pass the time

And I will give to you summer wine

Ohhh-oh summer wine

 

    

My eyes grew heavy and my lips they could not speak

I tried to get up but I couldn´t find my feet

She reassured me with an unfamiliar line

And then she gave to me more summer wine

Ohh-oh-oh summer wine

 

 

Strawberries cherries and an angel´s kiss in spring

My summer wine is really made from all these things

Take off your silver spurs and help me pass the time

And I will give to you summer wine

Mmm-mm summer wine

 

 

When I woke up the sun was shining in my eyes

My silver spurs were gone my head felt twice its size

She took my silver spurs a dollar and a dime

And left me cravin´ for more summer wine

Ohh-oh-oh summer wine

 

 

Strawberries cherries and an angel´s kiss in spring

My summer wine is really made from all these things

Take off your silver spurs and help me pass the time

And I will give to you summer wine

Mmm-mm summer wine

 

 

  

 

   Duhos vagyok. Elsosorban sajat magamra. Hagytam magam kihasznalni. Mar megint. Es persze, meg elveztem is. Hagytam, hogy elhitessek velem, szeretnek. Hagytam, hogy elhitessek velem, igazan szukseguk van ram. Aztan tort doftek belem. Na nem! Nem a szivembe. Ahhoz ez az ember tul gyava, talan meg sem tudna tenni. Csak a hatamba. De ez is pont eleg ahhoz, hogy rosszul erezzem magam. Mar megint csalodast okozott valaki, akit a baratomnak hittem.

 

  

   Hogy is van ez? Az ember megbocsajt valakinek. Teljes joindulattal segiteni probal. Majd, mikor azt hiszi, a baratsag oszinte, hat szepen hatbarugjak, es csak rohognek rajta. De persze a segitseget tovabbra is elvarjak, sot, kovetelik.

  

   Na nem! Ebbol eleg volt! Baromira eleg volt ebbol a "kisujjamat nyujtom, es a karom kell" dologbol! Ha kell valami, tegyel erte! Ram tobbet ne szamits! Most rajtam a sor! Eddig engem hasznalt ki a Vilag, most en fogom ot!

A bejegyzés trackback címe:

https://agicalondon.blog.hu/api/trackback/id/tr25858562

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Panzer 2007.02.28. 14:58:36

Gandhi azert nem volt teljesen hulye: "Szemet szemert - es a vegen az egesz vilag vakka valik" :-) Sziven szurkalni embereket nem konnyu, tenyleg egyszerubb hatulrol csinalni (a szivet onnan is gond nelkul el lehet erni, sot, meg az aortan is atmegy, ha jol csinalod) - meg aztan ugyis a vegeredmeny szamit. Hogy melyik iranybol eri a halal, az szvsz csak technikai kerdes. Ne duhongj szerintem, annyit osszesen nem er, barmi is tortent. Magadra meg foleg kar duhosnek lenni, az szvsz abszolut nem visz elore. Ekkora baj volna, Agica, hogy hittel valamiben? Nem az a nomalis, hogy ami jo, abban szivesen hiszunk...? :-) Persze, neha nem sikerul, olyankor jon a pofaraeses... de legalabb addig jo, nem? (Ennek az alternativaja ugye a "senkinek nem hiszunk el semmit, meg azt sem, amit kerdez" - ami egy lenyegesen biztonsagosabb allaspont, viszont az ember elfelejt orulni.) Ne legy duhos! Csak ne felejtsd el... En pl. nem szoktam megbocsatani. Rovid ideig haragszom, mert tovabb minek - viszont soha nem felejtek el semmit. Segitseget kovetelni: nos, ezt meg nem kell hagyni. Pont. Koveteljen csak, amit akar... Nyugalom. Fejet fel, logo orrot sulyba! :-) Udv, Panzer

Ismeretlen_58075 2007.03.01. 17:20:48

Koszonom Panzer! Maximalisan igazad van. Amikor ezt a bejegyzest irtam eleg duhos voltam. Es duhongtem. Szinte mikor az utolso pont is a helyere kerult, a dolog elszallt. Picit megvaltoztatott ez a hetvege, talan jo iranyba. Az alapveto problemam az lehet, hogy tulzottan kihasznalhato vagyok. Ezt regota tudom magamrol, csak gyenge, vagy inkabb lusta vagyok tenni ellene. Vagyis voltam. Eleg kemeny elhatarozarsa jutottam a mostani hetvege utan. Talan sikerul veghez is vinnem a dolgokat. Nem az a baj, hogy hittem valamiben. A bartsag szentsegeben meg mindig hiszek. A baj az, hogy lehet, hogy egyedul vagyok ezzel.

Ismeretlen_47818 2007.03.01. 22:28:16

Ágica: Komolyan ezt gondolod? Tényleg nincs egyetlen ember sem, akit fel tudnál mutatni, mint aki a barátod? viszonzottan?

Panzer 2007.03.02. 07:44:43

Agica, egyedul biztosan nem vagy vele - ketten legalabb vagyunk. :-) (Meg azzal egyutt is, hogy szigoruan kulonbseget szoktam tenni 'haver' es 'barat' kozott.) Udv, Panzer

Ismeretlen_58075 2007.03.02. 12:28:41

Kekszemu! De tudok olyan embert, aki viszonzottan a baratom, es tudom, hogy oszinte a baratsag. A baj az, hogy sokszor kellett mostansag radobbennem arra, hogy eleg keves ember van, aki meg hisz a baratsagban. Panzer! Igen, barat, es haver kozott nagy a kulonbseg. Talan a legfontosabb a bizalom. A barataimban meg szoktam bizni, a haverokban pedig nem. Na, ezert vannak a pofaraesesek.

Ismeretlen_47818 2007.03.03. 14:09:15

Látod, erről beszélek. Szerintem ide is passzol a mondás, hogy nem a mennyiség, hanem a minőség a fontos. Amugy haver és barát között nálam is szakadéknyi a különbség.
süti beállítások módosítása