Bubborek

2007.04.23. 11:22

   Tegnap a tengerparton voltam. Egy barattal, megis maganyosan. Ultem a parton, laban a hideg vizbe logatva elveztem a napsutest. Bamultam a horizontot. Azt a vekony kis vonalat, ahol az eg, es a viz osszeer. Csodalatos volt latni a vegtelent.

   Bubborekokat fujtam. Pici csodak. A semmibol tunnek elo. Nonek, egyre nagyobbra, es nagyobbra. Elroppennek, egyre szinesebbek lesznek, majd hirtelen szetpukkadnak. Pont, mint eletem minden egyes pici szines fejezete. Mind mas szinu. Van koztuk ego voros, es egszinkek. Szurke, es ejjfekete is. De mind- mind akkor pukkad ki, mikor a legszinesebb lenne. Elmulnak, es soha tobbe nem jonnek vissza.

A bejegyzés trackback címe:

https://agicalondon.blog.hu/api/trackback/id/tr40858567

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_38473 2007.04.24. 12:14:56

Ágica, ha 'baráttal', akkor hogyan 'magányosan', Nekem ez nem áll össze. Vagy a barát nem stimmel, vagy a magány. Szerintem. Viszont a bubérékos hasonlat igen jó lett. Átérzem. Üdv, Tom

Ismeretlen_58075 2007.04.24. 14:39:51

Igazad van! A barat szo nem stimmel. Ugy erzem, ez is csak egy kipukkadt buborek. Sot, ez meg az elott pukkadt ki, mielott az igazi szinet meglathattam volna.

Ismeretlen_47818 2007.04.24. 21:10:52

Az ilyen "buborékoknak" szokás szépen bucsút inteni. A dolgok elmulnak, változnak. Nincs mit tenni.

Panzer 2007.04.25. 00:08:02

Tom, szvsz nem ellentmondas a "barattal" es a "magany" - merthogy maganybol is tobbfele van. Azon, hogy ne legy egyedul, a barat is tud ideig-oraig segiteni (ellentetben a haverral, akivel max. beszelgetni lehet). De bizonyos dolgokhoz - pl. ha valaki part keres, vagy parra vagyik - a "szimpla" barat keves. (Raadasul nem is tehet rola, hogy keves.) Udv, Panzer

Ismeretlen_38473 2007.04.25. 00:53:40

Pnzer, oké, hát még egy dolog, amiben nem értünk egyet; ezzel együtt sincs olyan sok ilyen, azt hiszem. Szerintem a barát akkor is oldja a magányt, ha az ember amúgy épp párt keres vagy mittomén; tekintve hogy a magány nem tartozik össze a párkereséssel. Az én definícióm valamivel egyszerűbb: ha magányosnak érzem magam mellette, akkor NEM barát. Akkor mondjuk haver, esetleg. Üdv, T

Panzer 2007.04.25. 11:58:58

Hm. Ez se rossz... es lenyegesen tomorebb is. :-) Udv,

Ismeretlen_58075 2007.04.25. 17:21:44

Panzer! Azt irod, hogy azon, hogy valaki ne legyen EGYEDUL, tud segiteni egy barat. Igaz. Azon meg egy haver, sot egy vadidegen is tud segiteni. De magany, es az egyedullet teljesen mas. Szerintem...

csiga 2007.04.26. 13:40:38

a bubborékokat te fújod. ha kipukkad egy, akkor lehet helyette még sokat-sokat. ez csak rajtad áll. ha meg kifogy a tartályocska, akkor kell bele tölteni vizet és mosogatószert, esetleg hitet és álmokat és lehet újrakezdeni. és egy bubborék azért is kipukkadhat, mert már élérted a célt; vagy éppen út közben másik álmot választottál magadnak. de ha elég ügyes vagy, akkor percekig is megmaradhat. ami emberi évekre átszámítva évtizedeket is jelenthet. a másik meg, hogy szerintem éppen a legjobb barát mellett lehet legmagányosabb az ember.

Ismeretlen_58075 2007.04.26. 19:05:39

Szia Csiga! Ezt nem ertem igazan: "a másik meg, hogy szerintem éppen a legjobb barát mellett lehet legmagányosabb az ember." Elmagyaraznad? Amugy igazad van. Lehet ujjakat fujni. De ugyanakkor nagyon is fajdalmas, mikor latod a "regieket" kipukkadni. Es van koztuk olyan szep, amelynek a hianya sokaig megmarad.

No Angel 2007.04.27. 10:08:56

Ágica, az ujjaidat tényleg fújhatod, de abból buborék nem lesz. :D Bocsi, csak olyan aranyos volt a kép ami megjelent előttem. :)

Ismeretlen_58075 2007.04.27. 11:07:41

XD Jovanna! Elirtam! XP Kulonben is lehet ujjal uj buborekokat fujni! Nem kell hozza mas, csak nemi szappan! Majd egyszer megmutatom! XD

csiga 2007.04.27. 11:41:30

nem biztos hogy el tudom magyarázi, de amikor az a pillanat van, hogy tudod, hogy 2 perc és már nem lesz ott. amikor tudod hogy neki is a saját életét kell élnie. és hoz egy döntést ami szerinted nem jó. és tudod hogy valahol igaza van, de úgy érzett elhagyott. pedig nemis. és ezt is tudod. és ez így talán egy érthetetlen butaság :D

Ismeretlen_58075 2007.04.27. 17:08:36

Fuu! Ez nekem ugy hangzik, mintha a szerelemedrol irnal, es nem a baratodrol. Tenyleg kusza egy kicsit.XD

csiga 2007.04.27. 19:41:08

van, hogy a szerelmed a legjobb barátod.... de nem erről van szó.... legalábbis nem tudok róla, hogy az lenne :D

Adam_Smith 2007.10.26. 22:08:34

Még mindig nagyon tetszik... :D

Ismeretlen_58075 2007.10.27. 09:46:35

=] Meg mindig nagyon szepen koszonom!
süti beállítások módosítása