Parbeszed II.

2007.11.02. 10:36

- Szia!

- Nah! Mar meeegint te!

- Tudom am, hogy orulsz nekem! Hogy vagy?

- Elek... Na jo! Ennyire mar nem veszes a helyzet. Epp csak a reggeli traumat probalom kiheverni.

- Mifele traumat?

- Azt, hogy mikor a kavemba kortyoltam (tudod, az az elso korty a reggeli kavebol, ami eldonti, hogy milyen napod lesz) nem eleg, hogy leforraztam a nyelvem, de remulten konstataltam, hogy a cukrot kifelejtettem.

- Pfff... Hahhhahhha!

- Azert ez ennyire nem vicces!

- Igazad van. Bocsanat. Amugy?

- Amugy semmi... Mondtam mar... Elek...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://agicalondon.blog.hu/api/trackback/id/tr71858580

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_38473 2007.11.02. 14:02:49

Hohó Ágica, nézd a dolog jó oldalát: Nálam egyszer egy bulin egy csalódott hölgyike, akinek nem jutott ottalvós szerep, kifelé menet kicserélte a só és a cukortartó tartalmát... A másik hölgyike pedig, akinek viszont jutott ottalvós szerep, annak rendje és módja szerint ki is köpte a kávéját reggel :) Amúgy tetszik ez a párbeszédesde, olyan ismerős Nekem ;)

Ismeretlen_58075 2007.11.02. 14:12:07

Sos kave?! O_o Foleg buli utan gyaaa! Fajdalmas lehetett... Ugye ezzel az utolso mondattal nem arra celzol, hogy neked is van hasonlo bejegyzesed. Ez esetben elnezest kerek.

Ismeretlen_38473 2007.11.02. 19:43:07

Ágicám, elnézést csak azért kell kérned mert szemlátomást nem tudsz róla, hmm, még ilyet :p Pedig nem is hogy bejegyzés, hanem egy egész , azt hiszem az a neve, hogy "hangok"kategória, no de sebaj. Mellesleg Én sem kértem elnézést Pedro Almodovar-tól, tehát a dolog el van intézve. A sós kávé pedig valóban pocsék :S

Ismeretlen_58075 2007.11.02. 20:12:09

Jujjbocsi! Olvastam am! Csak mikor ez az egesz megfogalmazodott, marmint az elso, meg a masodik, akkor nem is jutott eszembe. Mert ... nemtom... Mindegy, a lenyeg az, hogy most mar csak magyarazkodas lenne, ami gaz. Szoval bocsi *tokvoros, es lesuti a szemet* A sos kavenal mar csak a sos sor a pocsekabb. Szoval, ha sorozes, tequillazas kozben megbantasz egy hajasbabat, akkor ne hagyd orizetlenul az asztalat. XD Borrrrzalmas, mikor ezzel probalnak megviccelni.

Ismeretlen_38473 2007.11.02. 21:51:27

Jó, majd ha karácsonykor iszunk, a tenyeremet a sör fölé tartva nézegetem a hajasbabákat, rendben? ;)

Ismeretlen_58075 2007.11.02. 22:18:26

Hehe! Aszittem, forraltbor, es portoricoi rum lesz a menu... Es kulonbenis... Nezegetesert meg nem jar sorsozas. Szerintem... Kulonben is! Ilyen primitivnek nezel? heee! =]

Ismeretlen_38473 2007.11.02. 23:43:20

Szó sincs róla, de a poént nem tudtam kihagyni :) Amúgy télen vonzóbb is a forraltbor/puertorico-i keverék, bár a só, gondolom, abban sem nagyon finom...

Ismeretlen_26087 2007.11.05. 01:45:13

Ágica, párbeszédezni néha tényleg jó magunkkal,jobbik esetben a pozitívabb véleményt képviselő beszélő mondja ki a végszót...aztán persze nem mindig, lehet az se mindig baj:) Tom, ez a sós-cukros sztori bár fájdalmas, és vendégeink megválogatása terén igen tanulságos, nos, nagyon LOL:D

Ismeretlen_38473 2007.11.05. 13:15:08

Molly, "a pozitívabb véleményt képviselő beszélő mondja ki a végszót", hát igen, többnyire pl azt, hogy "na jó, legyen ahogy akarod" :)

Ismeretlen_26087 2007.11.05. 19:27:47

Tom, igen, miután megnyomtam az "Ezt mondom" gombot, bennem is tudatosult, hogy a végszó lehet "najólvan, feladom is":D
süti beállítások módosítása