Uj Elet?

2007.11.09. 11:08

   Milyen abszurd is az a helyzet, mikor a munkaltato zokogva kozli az alkalmazottal, hogy el kell bocsajtania...

   Eloszor jon a megdobbenes, a sokk, a miertek keresese. Majd jon a nagy kerdes, a hogyan. Hogyan tovabb? Legtobbunk ugy dontott volna, most akkor sirdogalunk egy kicsit, aztan johet az igazi kiborulas, majd a sebnyalogatas... Es az ido csak repul. Lehet, hogy mazlista vagyok, de ugy vettem eszre, hogy en csak igazi "nyomas alatt" tudok dolgozni. Akkor is, ha ez a munka "csak" a jovo epitese. Bar talan egesz eletunkben a sajat, es masok jovojet epitjuk...

   Alig 2 hete meg suliba keszultem. Vissza az iskolapadba. Ismet vissza a gyerekkorba. Nem mentem, mert kiderult, hogy igen sok penzbe kerult volna. Pedig nagyon szerettem volna (ugy latszik, nem elegge), es a penz is meglett volna, de sajnaltam ra... Ugy tunik, baromi jol tettem...

   Szoval most johet a CV iras. Igen, en mar csak igy, angolosan mondom azt, amit regen oneletrajzkent emlegettem. Curriculum Vitae... Szepen hangzik nem? Igazabol valamely belnyulvany nevenek kepzelnem, ha csak ugy random hallanam ezt a kifejezest. Erdekes atgondolni, hogy mit kell beleirnom. Nomeg azt is, hogy mit jobb kihagyni. Mennyi mindencs csinaltam mar. Huh... Pedig "csak" 25 vagyok. Elkepeszto...

   Es mennyi minden jon meg! Eloszor a melo kereses. Aztan lakhely is kene ugye. Jonnek az igazi "felnott" problemak. Rezsi, tax, etelre is kene kolteni majd... Hmmm... Hat ugy tunik, nem gyerek leszek ismet, hanem valami olyasmi, amit felnott, onallo nonek hivunk... Izgalmas. Felvillanyoz ez az egesz.

A bejegyzés trackback címe:

https://agicalondon.blog.hu/api/trackback/id/tr49858585

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Katica · http://slworks.hu 2007.11.10. 10:29:42

Hát... Őszintén szólva elég nehéz lesz "elfogadnom" nekem is és persze neked elsősorban. Lehet hogy talán most fogod magad a elgjobban érezni, lehet hogy most fogsz megnyílni. Node hova tovább? :S Vannak tervek? Végül is mindegy mert msot is beszélünk msnenszal zúztam :) De azért ez megdöbbentett :|

Ismeretlen_58075 2007.11.10. 12:55:29

Hehhe! Ha teged megdobbentett, akkor en mit szoljak? Neked mit kell ezen elfogdni? O_o

Ismeretlen_26087 2007.11.10. 19:01:38

Az a legjobb, ha a kihívás nem megijeszt és lenyom, hanem tettre késztet. A legjobbakat kívánom! Amúgy, tessék, egy mintaönéletrajz:)) http://magyar-irodalom.elte.hu/sulinet/igyjo/setup/portrek/jozsefa/curric.htm

Ismeretlen_58075 2007.11.10. 21:08:57

Koszonom! hehe... Mintaoneletrajz? Kovetendo pelda? Amugy haladok... De baromi nehez ugymond szamot adni az eletrol. Foleg tetelekbe szedve, datumokkal, helyekkel...

Ismeretlen_26087 2007.11.10. 23:56:35

Hát stilisztikailag mindenképp, bár manapság aligha ilyet várnak:) Amúgy el tudom képzelni, hogy feladat lehet..ilyenkor örülök annak, hogy én nem nagyon tudok mit beleírni:D

Ismeretlen_58075 2007.11.11. 10:09:29

Sajnos meg csak stilisztikailag sem ilyen a dolog. Most mar (legalabbis itt Angliaban) szepen pontokba kell szedni az erdemeidet. Elso pontban altalanossagban kell dicserni onmagad, majd az egyes munkahelyeken nyujtott kivalo tetteidet kell felsorolni. Aztan johetnek szigoruan pontokba szedve az iskolak, es vegul az "egyeb". Mas papirok, nomeg persze az, hogy te vagy a legflexibilisebb munkavallalol a vilagon... blablabla... Am. kesz van. Most jon az, hogy 625ezer munkaltatonak elkuldom.=]

Ismeretlen_26087 2007.11.11. 14:38:32

Tyüha..vidám lehet ilyet írni:) Amúgy ezen mindig elgondolkodom amikor hirdetéseket olvasgatok, hogy a "rugalmas munkaidő" vajon azt jelenti, hogy ők rugalmasak, vagy hogy nekem kell annak lennem:))

tbnmzfaeu dvzba · http://www.ftsyvox.dbrncsta.com 2008.03.15. 20:11:06

pruhxm mawtkqdoz fpcehgkq ozjdpsc gmvpndc bnartp fmajciux
süti beállítások módosítása