Tagra Zart Szemek

2009.07.12. 01:15

Eltunodtem, hogy miert is van az, hogy nem tudok mostanaban blogot irni. Eltuntek volna a fejembol a gondolatok? Vagy egyszeruen csak nincs mondanivalom? Talan hianyzik az a jo oreg „ihlet”?

Nem. Egyik sem. Az impulzusok hianyoznak. Nem az, hogy nem tortenik velem semmi, hanem nem hagyom, hogy a dolgok, amik tortennek velem hassanak ram.
Mindig is olyan valaki voltam, aki minden apro dologban meglatta a csodat. Az uton atfuto no szoknyajanak fodraiban, a pocsolyaban megcsillano napsugarban, egy kisgyerek csilingelo neveteseben, vagy az orult nagy forgalom zajaban. Mindig nyitott szemmel jartam, es olyan dolgokat lattam, es talaltam, amelyeket masok sosem lathattak. Csupan azert, mert az en szemem nyitva volt, az ovek pedig csukva. Aztan egyszer csak, szinte eszrevetlenul az en szemeim is becsukodtak.
Mostanaig azt hittem, hogy nem tortenik velem semmi, es kezd az eletem unalmassa valni. De rajottem, hogy ez nem igaz. Rengeteg dolog torteni velem, de bezarkoztam, es nem hagyom, hogy ezek a dolgok egy picit is megerintsenek, vagy akar kozel keruljenek hozzam.
Most kene a fellengzos szavaknak jonnie, hogy marpedig mostantol megint nyitott szemmel fogok jarni, es hagyom, hogy minden hasson ram, es ezeket az erzeseket majd jol vissza is fogom adni. Hat nem. Ilyet tolem ne varj! Haladjunk csak kis lepesekkel! Eleg volt egyelore a felismeres. A tobbi majd jon magatol. Majd jonnek az impulzusok, a csodak, es a gondolatok. Nem szurkek, nem homalyosak, hanem tisztak, es elevenek. Talan szomoruak, de legalabb igaziak. Erzesek.

A bejegyzés trackback címe:

https://agicalondon.blog.hu/api/trackback/id/tr301241183

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása