Garfield

2007.12.05. 09:12

n, es

 

   Garfield valahogy nekem hozza tartozik a karacsonyi hangulathoz. Szoval karcsony elott mindig Garfieldot olvasok, es akkor tok jo nekem. ^^ Ezt a cinikus macsekot mindenki imadja. Allitolag azert, mert valahogy MINDENKI olyan, mint o. Szoval itt van egy kis Garfield mindenkinek, aki olyan, mint o, nomeg pesze nekem. ^^

A bejegyzés trackback címe:

https://agicalondon.blog.hu/api/trackback/id/tr53858589

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

katka 2007.12.27. 18:11:24

Szija! Én is Garfield rajongó vagyok..Ma reggel bekapcsoltam a TV-t és meglepetésemre Garfield ment! Sose láttam még rajzfilmben...:-ĐĐ

Ismeretlen_58075 2008.01.03. 15:46:12

Szervusz kedves Garfield rajongó! Örülök, hogy ide tévedtél. =] Garfield rajzfilm régóta létezik... Bár én úgy gondolom, hogy a képregényt semmi nem múlje felül... Ez az én örök hibám... A könyv többet jelent számomra a filmnél, még a képregény is az animációs filmnél... Maradi vagyok... Vagy konzervatív...
süti beállítások módosítása