Lelkiismeret

2008.09.16. 13:44

   Kedves olvasoim (mar, ha van meg ilyen). Jelentem, lelkiismereti gondokkal kuzdok. Tudom-tudom, az utobbi idoben (majdnem egy teljes evben) masrol sem irok, csak a munkamrol. Ez van. Jelenleg a munkam az eletem. Szeretem, elvezem, masra meg ugyse nagyon van idom. (Ok, az embernek arra van ideje, amire szakit, de akkoris.)         Szoval. A lenyeg meg mindig az, hogy beadtam a jelentkezesemet a (mondjuk igy) reszlegvezetoi poziciora. Manager orul, verge valaki el meri ezt vallalni. Mas fel ettol a reszlegtol... Poziciobeigeres megtortent, szabadnapon treningrejaras folyamatban. A pozicioval jaro feladatok ellatasa szinten. Fizetes ugyanannyi, nyomas hatszor nagyobb... nem szamit, en ezt elvezem. (Marmint a nyomast, es nem a vacak fizetest.)         A lelkiismereti reszre raterve. Van egy kedves munkatars, aki finoman szolva is egy “lusta dog”. A kifejezes mindeket szavanak eroteljes kihangsulyozasaval. A lustasagra, es a dogsegre meg rajon egy csomo elviselhetetlen tulajdonsag is. Nem reszleteznem. Szoval mondhatnank azt, hogy a lepesek, amiket elkovettem szemelyes indittatasbol tortentek. Es ha jobban belegondolok, van is benne valamit.          A lenyeg az, hogy elkezdtem odafigyelni arra, hogy mit is csinal eme kedves kollegina. Es nagyon nem tetszett, amit lattam. Igy elkezdtem gyujteni a bizonyitekokat. A treningek soran olyan eszkozoket adtak a kezembe, amikkel megdontehetetlen bizonyitekokat tudok szerezni. Eme bizonyitekokat kinyomtattam, mondvan “jo lesz ez majd valamikor”. Es ezt meglatta egy kedves fonok. Az ugy kipattant, es ugy tunik, igen komoly mereteket kezd olteni. Most mar hivatalosan is “ra vagyok allitva” a kedves kollegina megfigyelesere, es modszeres kicsinalasara. Mindez a holgy tudta nelkul.          A problema az, hogy igy egy sunyi, alattomos, hatulroltamados dognek erzem magam. Mert ugye azt tettem, amit egy “reszlegvezetonek” tennie kell. A hibas elemek kigyomlalasan faradoztam. De ez igen konnyen eredmenyezheti a kedves kollegina munkajanak elveszteset. Mondhatjuk azt, hogy o kereste a bajt. Mondhatjuk azt, hogy a reszlegnek ez a legjobb. De mondhatjuk azt is, hogy egy szinten vagyok vele (hiszen a magasabb pozicio meg nem az enyem), nem vagyok a fonoke, miert avatkozok bele “az o dolgaba”.        Komoly dolgok ezek kerem!

A bejegyzés trackback címe:

https://agicalondon.blog.hu/api/trackback/id/tr46858612

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Katica · http://katickax.blogspot.com 2008.10.15. 20:45:43

Egy jó munkához jó ember kell! Aki megbízhatatlan és nem lehet rá számítani, azt ki kell szűrni. Ha ezt mások nem ismerik el, akkor lépjenek a helyedbe, és próbálják meg ők megtenni a lehető legjobb döntést. Amúgy egy könyvben olvastam, hogy a munkatársak és a főnök megnyerése iszonyú nehéz. Vagy besúgó vagy, vagy jó fej betyárbecsületes munkatárs... Alulmaradottnak tekinthető a "stréberség" a felnőttkor küszöbén, s onnantól fogva (Popper Péter ;-)) Mindenesetre aki jól, szívből végzi a munkáját, az tutira nem a kollegina, hanem Te. És ezt bárkinek hajlandó vagyok kijelenteni. Ha mutogatni is kell hozzá :D:D:D :) Büszkék vagyunk ÁM rád ! :-)

Ismeretlen_58075 2008.10.17. 12:18:59

Koszonom. Azota valtoztak a dolgok. Most mer ugyanezeket a dolgokat mindenfele lelkiismeretfurdalas nelkul megteszem. szepen megbeszeltem a tiiimmel, hogy ez igy lesz. Ha valaki rosszalkodik, buntetes lesz. Kesz.

JéCSé-JuhiCsabi · lelkiismeret 2008.11.08. 05:47:26

Ágica csúcs arc vagy! Tipord el a droidokat! A mocskos mani ami ezt a világot hajtja előre. Aki nem tud élni a lehetőséggel az megy a süllyesztőbe. Utálom a lusta, picsát lógató embereket, utálok helyettük dolgozni! Annyi minden frankó dolog pattan ki a búrádból, hogy azonnal neki fogok egy könyv írásának és a tőled lopott sorokkal megtöltöm!!!!! Puszi (másod)uncsi tesód CSABA....
süti beállítások módosítása