Happy Fucking New Year...

2010.12.31. 20:44

Hat ezt is megertuk...

Szilveszter este van, es a legnagyobb izgalmat az jelenti, hogy mikor hul mar le az uveg Balatonboglari Tramini a hutoben. Igen, mondhatni, hogy en valasztottam. Marmint nemcsak a bort, hanem azt, hogy egyedul uljek itthon ma este egy uveg bor tarsasagaban. Ha maskent dontottem volna, akkor nem mehettem volna haza Karacsonyra. Az pedig sokkal de sokkal roszabb lett volna.

Igy hat a ma esti programom abban merul ki, hogy nezem a lakotarsaimat keszulodni, majd eliszogatok, nemileg szarul erzem majd magam, aztan lefekszek majd aludni. Majd hajnalban felkelek arra, hogy hazajonnek, reggel pedig felkelek, es megyek melozni. Lehet ebren sem maradok ejfelig. Hajnali negykor keltem, meloztam, muszaj lenne aludnom.

Ugy tunik, ugy fogom tolteni az ev utolso orait, ahogy az egesz evet toltottem... Egyedul...

A bejegyzés trackback címe:

https://agicalondon.blog.hu/api/trackback/id/tr152551248

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Ács József – SZILVESZTEREZŐK 2011.01.01. 10:36:17

A lépcsőház kürtőjében most nem sült hús szaga árad felfelé, hanem hangosra feltekert rock and roll. Visszafordulok, hogy magamba tömjek egy kis paprikás csirkét, mert különben nem fogom bírni az éjszakát. Papírtrombita bőg, mint a végítélet harsonája....

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása