Karácsony

2006.12.24. 21:45

   December 24-e van. Karácsony, szenteste meg ilyenek. Talán október közepe óta vártam ezt a napot. De nagyon. Tervezgettem mikor, hogyan jövök haza, mit fogok itthon csinálni. Pici izgalom, sok sok várakozás. Jó érzés volt. Most már nem az. Talán tényleg kezdek felnőni. Már sehol nincs meg a régi hangulata az ünnepnek.

   Reggel (már ha 11 óra reggelnek számít még) szokás szerint sétáltam nagypapihoz. Minden december 24-én ugyanaz. Fél órás séta a hidegben. Szeretem azt a sétát. A hideg csípi az arcomat, a gondolatok kavarognak a fejemben. Minden évben hasonló. Milyen is lesz az este? Nameg persze némi számadásféle, mi is történt velem az elmúlt évben. Az este kérdését gyorsan le lehet rendezni, ugyanaz lesz, mint minden évben. Erre jó a karácsony. Egy biztos pont, amikor tuti, hogy mindenki ott van, tuti, hogy bejön valami gikszer a "nagy" ünnepi hangulatba, és tuti, hogy a cseppet sem meghitt estére később úgy gondolunk vissza, hogy milyen szép is volt.

   A séta számadásos része izgalmasabb volt. Mi is történt velem azóta, hogy utoljára a csípős hidegben sétáltam volna a nagypapihoz. Megtaláltam, majd ismét elvesztettem önmagamat, elvesztettem azt az embert, akiről azt hittem, életem szerelme (vagy legalábbis valami nagyon komoly izé, amit megmagyarázni nem lehet), barátokat vaszítettem el, és újjakat szereztem. Szóval zajlott az élet körülöttem, mint mindíg, de  valahogy ez az év is csak elsuhant mellettem anélkül, hogy igazán részt vettem volna benne.

   Szép volt-e az este? Hát majd később biztos úgy fogok rá emlékezni. Na jó, annyira nem volt vészes, de sajnos az az ünnepi hangulat, ami pár éve még annyira a hatalmába tudott keríteni sehol nem volt. Mindenesetre jó volt a családommal lenni. Jó volt látni Anyu izgalomtól csillogó szemeit. Számára a karácsony, ugyanúgy mint az egész élete csak arról szól, hogy minket boldognak lásson. Csodálatos ember. Igen, Ő a világ legcsodálatosabb édesanyja. 
 

A bejegyzés trackback címe:

https://agicalondon.blog.hu/api/trackback/id/tr27858543

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tom · fleurnoire.freeblog.hu 2006.12.25. 00:29:55

Felnőttél, Ágica. Végleg és visszafordíthatatlanul. Üvd a Klubban.
süti beállítások módosítása