Reggeli Csoda

2007.05.15. 17:43

   Ugy dontottem, a reggeli kavemat ma a parkban teszem magameva. Ragyogo napsutes, jo levego...

   Foztem egy nagyobb adag koffeinbombat. Termos, cigi, zen, es indulas. Leultem a padra, ragyujtottam, es elveztem a gozolgo kave illatat, a langyos napfenyt. Bamultam a rohangalo mokusokat, es hallgattam a zenet.

   Placebo~ Pure Morning. A zenenel csak a videoklip jobb, melyben szakad az eso. A szam kozepenel el kezdett szakadni az eso. A tavolban meg lattam a napsugarakat, de en a szurke esoben ultem. Jo illata volt.

   Kovetkezo muzsika, szinten Placebo, English Summer Rain. Furcsa volt ez az egybeeses. Ahogy a szam vegetert, kisutott a nap, es meglattam a szivarvanyt.

Szerző: ShiningG

6 komment

Címkék: pozitivkodok

A bejegyzés trackback címe:

https://agicalondon.blog.hu/api/trackback/id/tr49858568

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

No Angel 2007.05.22. 09:27:26

Tök fura, hogy amikor vmi pozitívat írsz, nem reagálunk rá. :)

Ismeretlen_47818 2007.05.22. 19:28:13

Pozitívat? Hmm. Egyedüllét. Szakadó eső. Valahol távol süt a nap. Illuzió.

No Angel 2007.05.24. 11:12:39

Jó is lehet egyedül lenni a parkban kávéval a kézben, napsütésben. Ha nem jégeső csak nyári zápor, frissít is. :) Nyugalmat áraszt a bejegyzés. És optimizmust. :) A szivárvány sem illúzió. És nem sokáig szakadt az eső, csak pár percig.

Ismeretlen_38473 2007.05.24. 12:41:51

És különben is, valahol mindenben ott van a szépség, csak szem kell a meglátásához. Ebben az esetben pedig nem is nehéz meglátni.

Ismeretlen_58075 2007.07.01. 17:33:30

Igy van, mindenben ott van a szepseg, csak neha baromira nehez eszrevenni!

Ismeretlen_58075 2007.07.01. 17:33:37

Igy van, mindenben ott van a szepseg, csak neha baromira nehez eszrevenni!
süti beállítások módosítása