Almodtam 2.

2008.02.01. 15:36

Almodtam, hogy London belvarosaban dolgozom...

Almodtam, hogy az Oxford Streeten setalok a turistak kozott, es tudom, hogy az elmeny nekem nemcsak egy hetre szol, mint nekik...

Almodtam, hogy egy jo csapatban fogok dolgozni...

Almodtam, hogy a munkabol hazaerve leulok a nappaliban egy pohar borral, es egy doboz cigivel lazitani...

Almodtam, hogy lesz sajat eletem...

Igen... Az almok neha valora valnak...

A bejegyzés trackback címe:

https://agicalondon.blog.hu/api/trackback/id/tr85858597

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sziszo · www.sziszo.blog.hu 2008.02.04. 11:15:00

És Én mennyire örülök annak hogy Ágica boldog!!!! Remélem az Én álmaim is egyszer valóra vállnak majd, csak néha azt sem tudom mi az én álmom...:(

Ismeretlen_58075 2008.02.05. 16:45:31

Majd rajossz. De az is lehet, hogy egy nap arra ebredsz, hogy boldog vagy. Es olyan lesz az egesz, mindha ezt megalmodtad volna...

Sziszo · www.sziszo.blog.hu 2008.02.06. 10:36:37

Hát úgy legyen!És ha így lesz, akkor majd azt mondom: Ágica megmondta :)
süti beállítások módosítása