Edward

2009.02.12. 22:24

Korulbelul 20 perce halalkozeli elmenyem volt a metron. Ugy gonodolom, ezt most le kell irnom. Csopogos lesz, es irracionalis, es nem komoly, felnott nohoz, sokkal inkabb egy erzelgos tinihez illik, de kit erdekel.

Van egy kep a fejemben a tokeletes pasirol. A belsot most hanyagoljuk. Maradjunk a kulsosegeknel. (Most el ne kezdjetek fujjozni. Aki azt mondja, hogy a belsosegesek fontosabbak, mint a kulso, az vagy hazudik, vagy ronda. Az elso talalkozasnal sokkal fontosabb a kulso, mint az, hogy valaki hudemilyenokos. Es kulonben is a mondas is azt mondja, hogy "szerelem elso latasra" es nem pedig szerelem elso beszelgetesre.) Szoval az en szoke hercegem barna, kozepkosszu, hatrafesult haju. Nagy, barna szemu. Magas, es nagyon vekony, de izmos. Szogletes az allkapcsa, es nemileg a jaromcsontja, es nagyon vilagos a bore. Cinkos mosoly, jatekos, de titokzatos tekintet.

Aktualis kedvenc konyveim a Twilight sorozat konyvei. (Most mit csinaljak, kiolvastam a Vampirkronikak osszes reszet Anne Ricetol.) A filmet meg nem lattam, de igazan nem is erdekel. Szoval eme konyvben a fohos (Edward) vampirlegenyke. Haja barna, kozephosszu, es hatrafesult. Magas, nagyon vekony, es izmos. Kosszu ujjai vannak, es eros keze. Szogeletes az allkapcsa, es nemileg a jaromcsontja, es nagyon vilagos a bore. Cinkos a mosolya, es nagyon titokzatos a szeme. Csoda, hogy imadom a konyvet? Koszonet Stephenie Meyernek!

Szoval ultem a metron, es olvastam. (Tipikus kep. A nap egyetlen idoszaka amit olvasara tudok fordiatni az az utazas.) A fohos epp a fohosno nyakara lehellt egy jeges csokot. Es a borzongas arra kesztetett, hogy felnezzek a konyvbol. Es ott ult elottem. Keresztbetett labakkal, furkeszo tekintettel nezett ram Edward tokeletes masa. Ez volt az a pillanat, amikor ugy ereztem, hogy harom szivrohamom volt egyszerre. Ha jol sejtem finn, vagy norveg lehetett az uriember. Es valoszinuleg fiatalabb is nalam. Ott, akkor ugy ereztem, ot nekem kuldte valaki.

Majd felallt (2 megalloval az enyem elott) es az ajtohoz setalt. Mikor az kinyilt, o meg visszanezett. Lopva. Talan erdeklodve. Kisetalt. Az ajto bezarult. A metro tovabbindult. En kiszalltam a megallomnal, es a felszinre erve hazasetaltam a szakado hoesesben. Es meg mikor a kulcsomat a zarba tettem is remegett valami bennem. Elsetalt...

A bejegyzés trackback címe:

https://agicalondon.blog.hu/api/trackback/id/tr85940045

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sziszo 2009.02.12. 23:07:30

Amondó vagyok; nincsenek véletlenek! Mostantól lehet többször fogsz felnézni a könyvből, hátha ismét ott lesz a "Főhős" :) ;)

mestahh · http://mestahh.blog.hu 2009.02.13. 10:16:12

Naponta tobb ilyen setal el, akit nem is veszel eszre. Meg tuti sok embernek setalsz el Te is :)

ShiningG · http://agicalondon.blog.hu/ 2009.02.13. 17:22:07

Mi lenne, ha nem setalnank el, hanem megallnank? Akar csak egy percre is. De nem, nekunk rohannunk kell. Mindig, mindenkor, minden korulmenyek kozott...

mestahh · http://mestahh.blog.hu 2009.02.15. 21:23:12

Mert beszariak az emberek. Nekem eddig pesten haromszor-negyszer volt ilyesmi erzesem. Hogy barhogy, de szolni kellene hozza. Csak, hogy tudja, hogy vagyok. Aztan ultem tovabb.

ShiningG · http://agicalondon.blog.hu/ 2009.02.16. 01:11:03

Hat igen, mert az ilyen "barhogy, de muszaj hozzaszolni" emberekhez a legnehezebb hozzaszolni. Ilyenkor jon a remeges terdtajon, a zsibbadas a gyomornal, es az izzadas a tenyeren. Ilyen korulmenyek kozott szolalj meg, es meg persze beszelj is ertelmesen.

No Angel 2009.02.26. 13:00:53

Szia!
Rég nem hallottam felőled, mikor itthon voltál nem tudtunk összefutni Tomékkal.

De nem ezért írok.....végre még egy ember aki Twilight rajongó!! :DDDD Én is kiolvastam már mind a négy részt, plusz a Ms.Meyer oldalán levő "midnight sun"-t is, ami a Twilight egy része Edward nézőpontjából. Ha még nem olvastad, hajrá...nagyon jó. :)
És tessék többször felnézni a megálló körül is, hátha megint szembekerülsz vele. Akkor már fogsz hozzá szólni, vagy legalábbis rámosolyogni.

Pussz

ShiningG · http://agicalondon.blog.hu/ 2009.02.27. 01:39:36

@No Angel: Nohat Kedves No Angel! Ez aztan a kellemes meglepetes. Orulok, hogy idetalaltal az uj blogomra. Bizony igen regen tarsalogtunk (facebookon mar cimbik vagyunk XD), remelem ezt mielobb bepotolhatjuk.

Szoval a Twilght. Egyszeruen nem tudok leallni a temarol. Most olvasom a masodik reszt (holnap mar a harmadikat), es teljesen el vagyok varazsolva a vilagatol. Azt hiszem, egy konyvnek igy kell mukodnie.
Erre a konyvre gondolsz: www.play.com/Books/Books/4-/8078797/The-Twilight-Saga-The-Official-Guide/Product.html ??? Vagy, az egy kulon kiadas, vagy csak a neten van fent? Igaz eloszor meg kene vennem a Breaking Dawn c. reszt. De azt asszem, holnap megejtem.
Milyen erdekes amugy, hogy tokeletesen veletlenul akadt a kezembe a konyv, es azota teljesen a szerelmese lettem.

A felnezes reszt pedig aktivan gyakorlom, a reszletekrol majd remelhetoleg irhatok egy szep bejegyzest valamikor.

No Angel 2009.02.27. 13:49:43

@AgicaL: :) Nem, nem ugyanaz de nekem meg arra a könyvre (official guide) fáj a fogam nagyon. A Midnight Sun még nem jelent meg mert csak részben van kész. Így csak neten olvasható az írónő honlapján(www.stepheniemeyer.com/midnightsun.html). Elvileg meg fog ez is jelenni vmikor. :) De mivel ez az első rész-Twilight-, csak éppen Edward szemszögéből nézve, simán elolvashatod a Breaking Dawn előtt is.
Na igen, véletlenek. Én karácsonyra kaptam meg, rögtön a 3. részt, szintén teljesen véletlenül a nevelőapámtól. (sztem nem tudta milyen kincset ad a kezembe :) )Újévre már a könyvesboltokat jártam a másik 3 rész miatt. :)

Ja, és a filmet azért érdemes megnézni. Kicsit átrendezte az események sorrendjét és néha helyszínét, de alapjában véve jó (és meg kell jegyezzem nagyon jó volt a sminkes - a főszereplő srác a filmen kívül nem így néz ki).

Mikor jársz Bp felé?

ShiningG · http://agicalondon.blog.hu/ 2009.03.12. 01:23:48

@No Angel: KosziKoszikoszi.
Nah, megneztem a filmet. Kellemeset csalodtam. Persze kedvenc lakotars csajszimnak az agyara mentem az allando "awwww loook at thaaaat!" megjegyzeseimmel. De o sem maradt le mogottem. Mr Cullen nagyon nem ugy nez ki, ahogy az en fejemben, de ez a lenyegen nem valtoztatott. Igazi "Girlie movie". Imadtam.
Igaz. A sminkes tenyleg lenyugozo munkat vegzett. Es az egesz film kepi megjelenitese remek.

BP fele? hihi Fogalmam sincs. Talan(ismetlem talan!) Karacsony kornyeken. Ez van. Es te London fele?
süti beállítások módosítása