Boldogság

2006.12.26. 14:51

   Dec. 26-a van. Asszem kedd. Nem hiszem, hogy számít mostanában, hogy milyen nap is van. Már lassan egy hete itthon vagyok. Ilyenkor már szokott hiányozni London, de egyelőre még nem érzem. Bár még van időm megunni az itthonlétet.

   Tegnap megvolt a nagy beszélgetésünk az én drága pici húgicámmal. Nagy szükség volt már erre, de nem volt egyszerű. Meg kellett kínozni ahhoz, hogy utánna segíteni lehessen neki. Segíteni? Ez hülyén hangzik. Lehetőségeket mutattam neki. A kezébe adtam néhány kulcsot, majd ő eldönti, melyik ajtót választja. Úgy láttam, és ma is úgy látom, sokat jelentett neki az a tegnapi séta. Ha más nem is lesz, legalább pár napra megnyugszik.

   Folyamatosan azt érzem, hogy töltődök. Jót tesz a hazai levegő, a régi emberek közelsége. Eddig is mindig mosolyogtam, de ez legtöbbször csak álca volt. Most igazinak tűnik a dolog. Legalább egy hónapig kihúzom majd ezzel a töltettel.:)

   Csak ne ezt látnám magam körül. Senki nem képes a másik szemébe nézni, senki nem képes elereszteni egy mosolyt, senki nem képes megpróbálni boldognak lenni. Nem mondom, hogy "az élet szép, és örüljünk egymásnak gyerekek", de meg kéne próbálni észrevenni a jót. Mert igenis boldogság lehet egy séta a holdfényben, egy jó beszélgetés egy régi baráttal, vagy csak olvasni egy jó könyvet egy pohár bor társaságában. Az élet szar, de vannak szép pillanatai, amikért érdemes felkelni. Én élvezem, mégha sokszor padlón is vagyok. Én is panaszkodhatnék, hogy szar a munkám, nincs pénzem, nincs pasim, és a legtöbb "barátom" csak kihasznál. De nem. Én csak mosolygok, és teszek az egészre.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://agicalondon.blog.hu/api/trackback/id/tr65858544

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Chris 2006.12.30. 17:14:17

Néha én is vagyok így mint te, pedig én itthon vagyok... A karácsony nálam mindíg fordulópont, mert nem csak azok a dolgok derülnek ki amiről te is beszélsz,hanem hogy kik azok akik igazán szeretnek és melletted vannak a bajban is! pussz

Alma 2006.12.30. 20:08:56

Hat, ez a feltoltodos dolog nalam nem tudom, hogy is van. Jo volt otthon lenni, de most hogy visszajottem, latom azt, amit reszben Te is irtal: otthon az emberek nem tudnak boldogok lenni. Vagy nem is akarnak? Vagy csak megszoktak, hogy folyton csak a keseruseg? Nem tudom, de valahogy itt sokkal nyugodtabb az elet, es mosolygosabb, meg ha az embernek nincs is penze vagy pasija.. Tegyunk egyutt ra nagy ivben, mindannyian! :)

Ismeretlen_58075 2006.12.30. 22:27:34

Alma! Mondod ezt, most, hogy csak 1-2 hónapja vagy ott! Kívánom Neked, hogy később is tudd ezt mondani, ezt gondolni! Sajnos ez a mentalitás nemcsak az itthoni emberekre, de a kintiek nagy többségére is igaz.

Ismeretlen_58758 2006.12.31. 00:23:10

Tipikus magyarhozzáállás panaszkodni és műsokat szebbnek, jobbnak, boldogabbnak hinni. Pedig itthon is örül az ember minden apró boldogságnak, csak inkább kesergünk a rossz dolgokon, minthogy a jó pillanatokat elevenítsük fel.
süti beállítások módosítása