Menekülés

2007.01.03. 16:34

   Azt hiszem, egy picit megint elegem van. Hát legyen most egy személyes, kicsit siránkozó bejegyzés. Két hete vagyok itthon. Hát, őszintén szólva többnek tűnik. Kint sosem tudom, miért is volt olyan nagyon egyszerű tiplizni. Pedig nem véletlen, hogy Európa másik végébe költöztem itthonról egyik napról a másikra. Egyszerűen hihetetlen, hogy mennyi baromságot kell itt elviselni, és mosolyogni hozzá. Segíteni ezen a helyzeten nem tudok, talán azért, mert nem is akarok.

   Ami az egyik legidegesítőbb dolog itt az az, hogy gyerekként kezelnek. Persze, ennek örülni kéne. Nade nem mindegy, hogy milyen szintem megy az a gyerekként kezelés. mert az rendben van, hogy örökre anyuci pici lánya maradok, de az azt hiszem, egy picit túlzás, hogy egy esti két órás késésért másfél órát kell magyarázkodnom. Végül is ezek még mindig apróságok. Az igazi padlóra küldő, tanácstalanná tevő helyzet ma délután adódott.

    Találkoztam ugyanis azzal az emberrel, aki szemrebbenés nélkül képes az arcomba hazudni, és ez iszonyatosan dühít. Mióta csak ismerem azt a nőt, mindig is utáltam. Nemcsak azért, mert hihetetlenül buta, hanem mert iszonyatosan unszimpatikus, behízelgő modora van. Pár évvel az után, hogy kénytelen voltam megismerni, rájöttem, hogy miért is nyalja oly intenzíven a s*ggem. Kiderült, hogy nemcsak nekünk dolgozik, de az apám szeretője is egyben. És persze az sem semmi történet, ahogy ez kiderült. Naná, hogy a húgom jött rá először. Persze a botrány csak akkor tört ki, mikor én már kint voltam. Tagadnak mindent, anyu meg egyelőre nem tud mit tenni. És ma ez a korcs megint bájvigyorogni próbált az arcomba. Hosszú idő után most először blokkoltam le dühtől. Nem tudtam, mit mondjak, nem is mondtam semmit, csak vigyorogtam. Bár az is lehet, hogy vicsorogtam.

   Azt hiszem  sajnos túl sok már ez nekem. Ebből megint csak a menekülés marad. Menni olyan messzire, ahol csak azok találnak meg, akik tényleg meg akarnak keresni. Érdekes viszont az, hogy ha kiteszem a lábam itthonról, akkor az ajtó bezárásával a gondokat is be tudom zárni, és ha nem vagyok itthon, őszintén tudok örülni a világ apró csodáinak. Itt nem megy. 

A bejegyzés trackback címe:

https://agicalondon.blog.hu/api/trackback/id/tr68858550

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Panzer 2007.01.03. 17:59:32

Azt nem mondhatom, hogy megertem, mert minden ilyen helyzet egyedi, es a maga egyedisegeben csak belulrol lathato. De azt hiszem, sajat tapasztalatbol sejtem, kb. mirol beszelsz.:( Igen, kulfoldon egy csomo itthoni nyuggel nem kell torodni, sok szempontbol egyszerubbe, ugyanakkor erdekesbbe is valik a vilag. :) Persze, fellep szamos mas nehezseg, kezdve a penzvaltastol a tartozkodasi engedelyig - de ezek masok, valahogy elvezetesebbek. (Reszben ezert is dolgozom olyan helyen, ahol sokat lehet kulfoldre jarni.) Aztan az ember hazajon, es mar Ferihegyen szembesul vele, hogy kar volt elkapkodni...

Ismeretlen_58075 2007.01.03. 18:55:33

Igen, sok szempontból más, sokszor egyszerűbb, sokszor nehezebb kint az élet. Ott is csak dolgozni kell, ott is csak élni kell. A hazajövetel elkapkodásáról annyit, hogy én mindig nagyon várom, hogy végre jöhessek, de itthon egy hét után szembesülök a helyzettel, és elkeserít, mert tudom, igazán nem tudok segíteni. Én ottkint megtaláltam a szabadságomat, amit itthon hiába kerestem.

Ismeretlen_58758 2007.01.03. 20:42:09

Abszolút megértelek. És sajnálom. :(

csiga · www.csiga.blogol.hu 2007.01.06. 18:26:44

jó ha van egy hely, ahová el tudsz menekülni.... nekem talán Tom kicsit ilyen.... bár ott is ugyanúgy bennem vannak a dolgok, de valahogy távol vagyok otthonról.... éshát a gondok.... nem mondom én sem, hogy tudom milyen, de mindenkinek megvan az ami elől menekülne.... csak sok embernek nem sikerül.... nincs hova, nincs kihez....

Alma 2007.01.10. 11:11:14

Amint hazaertem, nem egy het, mar egy nap utan szembesultem az otthoni problemakkal, amikben akkoriban nap mint nap eltem, csak itt valahogy elfelejtodtek. Viszont igy hogy visszajottem, most mar akarhanyszor csak eszembejut az otthon, mindig elfog a keseruseg, mert tudom, a csaladomnak meg mindig megvannak azok a bizonyos problemak, en pedig nem tudok segiteni. Igy nagyon rossz akarhol is elni. Ne gondoljak tobbet a csaladomra?! Nehez ugy.

Ismeretlen_58075 2007.01.13. 00:30:36

Olyan nincs, hogy nem gondolunk tobbet az otthoniakra, de elnunk kell a sajat eletunket. Igen, rossz volt latni, hogy nem minden tokeletes otthon, de most, hogy egy napja vagyok ismet Londonban, mar inkabb csak a szep dolgokat idezem fel. Volt olyan is, nem is keves! Elmenekultem? Lehet. Itt is vannak gondok. Hol nincsenek? De itt onmagam lehetek, elhetem a sajat eletemet, amit otthon nem hagytak, meg akkor sem, mikor csak par hetre latogattam haza.

dee 2007.01.18. 16:50:32

"unszimpatikus" szó nem létezik, mert a "szim" is előtétképző, meg az "un" is. helyette használd az "antipatikus" szót, olyan van. (és nem gyógyszerésellenest jelent...)
süti beállítások módosítása